„Nu știa că ar putea inventa cazuri”
- Chatbot-ul a sugerat mai multe cazuri care implică accidente aviatice pe care un avocat nu le-a putut găsi prin metodele obișnuite folosite la firma sa de avocatură.
- Problema a fost că multe dintre aceste cazuri nu au fost reale sau au implicat companii aeriene care nu existau.
- Avocatul a spus că a crezut în mod eronat că prezentarea confuză a rezultat din extrase din diferite părți ale cazului.
Doi avocați au acuzat chatbotul ChatGPT că i-a păcălit să includă cercetări juridice fictive într-un dosar al instanței. Avocații Steven A. Schwartz și Peter LoDuca se confruntă cu o posibilă pedeapsă din cauza unui proces împotriva unei companii aeriene care includea referiri la cauze din trecut pe care Schwartz le-a considerat reale, dar care au fost inventate de chatbot-ul alimentat de inteligența artificială, scrie AP News.
Schwartz a explicat că a folosit programul inovator în timp ce căuta precedente legale care să susțină cazul unui client împotriva…